Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Chicen

Regulamin Forum

1 post w tym temacie

Art. 1. Postanowienia ogólne


§1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
§2 Wypowiadanie się w skardze, która nie jest na danego użytkownika podlega warnem.
§2.1 Jeśli byłeś świadkiem i masz coś do wniesienia do skargi masz prawo na wypowiedzenie się na dany temat.
§3. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
§4. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
§5. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
§6. Zakazuje się wymuszania na ludziach dania reputacji, np. "Dam ci tą nutkę za reputkę" "zgodzę się jak dasz +".
§7. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
§8. Posiadanie nicków obrażających innych użytkowników oraz posiadających w sobie wulgaryzmy będą blokowane lub zmieniane przez administracje.
§9. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For [chyba że istnieje do tego konkretny dział].
§10. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założenia .
§11. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
§12. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
§13. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
§14. W razie pytań„ użytkownik kontaktuję się najpierw z Opiekunem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi / jej braku) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do opiekuna danego działu.
§15. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.
§16. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
§17. Wykorzystywanie bota do reklam w podaniach na które reklamy są potrzebne jest zabronione. Automatycznie podanie zostanie odrzucone.
§18. Zabrania się składania podań na jakikolwiek organ forum z aktywnymi ostrzeżeniami na koncie - nie obejmuje to jednak rang dotyczących serwerów.
§19. Odświeżanie tematów dozwolone po upływie 24h. Post za postem po 1 dniu nie jest brany pod uwagę jako spam tylko jako odświeżenie danego tematu.
§20. Zabrania się wypowiadania w dziale serwerów jeżeli użytkownik nie gra na danym serwerze.
§21. Rejestr nałożonych ostrzeżeń„ może prowadzić każdy użytkownik na swoim koncie użytkownika bez potrzeby konsultowania się z Administratorem forum Greenhaze.pl
§21.1. Jeśli nie zgadzasz się ze zdaniem Moderatora / Junior Admina złóż skargę w odpowiednim miejscu.
§22. Każdy przejaw nieuzasadnionej oraz masowo przyznawanej reputacji wobec konkretnej osoby, będzie karany jednorazowym ostrzeżeniem lub warnem.

Art. 2. Ban

§1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
§2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
§3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami .
§4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
§5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
§6. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Zbanowani".
§7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.
§8. Wysyłanie wiadomości zawierających treści pornograficzne, religijne bądź treści niezgodne z polskim prawem.


Art. 3. Rejestracja

 
§1. Każdy Użytkownik ma prawo do utworzenia tylko i wyłącznie jednego konta użytkownika.
§2. Użytkownik czynny nie ma prawa do zgłoszenia żądania usunięcia swojego Konta Użytkownika. Osoby rejestrują się na forum dobrowolnie nie po to by po jakimś czasie zostały owe konta pozbawione praw do forum,
§3. W procesie rejestracji Użytkownik bierny proszony jest o:
a. podanie wybranego Identyfikatora Użytkownika (Nazwa wyświetlana),
b. podanie adresu e-mail,
c. podanie i potwierdzenie unikalnego hasła,
d. odpowiedzi na pytanie rejestracyjne,
e. wprowadzenie unikalnego kodu bezpieczeństwa,
Pomyślne zakończenie procesu rejestracji powoduje zmianę statusu Gość na Użytkownik.
§4. Forum umożliwia zmianę hasła przez Użytkownika w każdym czasie po pierwszym udanym logowaniu.
§5. Użytkownik podczas rejestracji ma bezwarunkowy obowiązek podania danych kompletnych, zgodnych z prawdą i aktualnych, tj. zgodnych ze stanem faktycznym.

 
Art. 4. Postanowienia końcowe

§1. Forum zapewnia, iż dołoży najwyższej możliwej staranności, aby system Forum działał w sposób ciągły i bezawaryjnie.
§2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.
§3. Obsługa forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia

3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0