Skocz do zawartości

Ranking

Index wyszukiwania jest obecnie zmieniany. Wyniki w Rankingu mogą być niekompletne.

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 14.11.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    ###################################### 1. Zasady ogólne ###################################### 1.1. Nieznajomość regulaminu NIE ZWALNIA cię z brania odpowiedzialności. 1.2. Zakaz używania wszelkich wspomagaczy. 1.3. Zakaz reklamowania innej sieci lub innego serwera. 1.4. Zakaz podszywania się pod innego gracza/administratora. ###################################### 2. Zasady gry ogólnej ###################################### 2.1. Jeżeli nie masz mutacji nie masz prawa nadużywać chatu głosowego (tyczy się tylko w tt). 2.2. Zakaz puszczania bindów i muzyki wszelkiego rodzaju. 2.3. AutoBH dozwolone przez 15 sekund w TT (Po skończeniu 5 sekund przerwy). 2.4. Zakaz obrażania/wyzywania graczy. 2.5. Od 22:00 do 8:00 dozwolone jest używanie wulgaryzmów. 2.6. Zakaz wykorzystywania wszelkich bugów serwera, lecz należy je zgłosić do administracji. 2.7. Jeżeli uważasz. że administrator popełnia cały czas błędy, należy napisać na tą osobę skargę na forum GreenHaze.PL. 2.8. Zakaz dyskryminacji osób młodszych, wyśmiewania się z ich pochodzenia lub wyznawania wiary. 2.9. Do wymuszenia głosowania na inną mapę należy wpisać "rtv", a nie naporczywie spamić administratorowi. 2.10. Na [email protected] piszemy tylko konkretną sprawę, inaczej wiadomości mogą być zignorowane. 2.11. Należy również pamiętać, że admin nie zawsze może dopatrzeć łamanie regulaminu przez graczy. W tym celu należy złożyć skargę lub odwołanie na forum poparte dowodami / świadkami. 2.12. Zgłosić buga/podejrzanego/CT należy zgłaszać na [email protected] 2.13. Zakaz jest posiadanie nicku wulgarnego, rasistowskiego, obrażającego czyjeś uczucia lub nie do przeczytania. 2.14. Zakaz tak zwanego "Podlizywania" się administratorowi w celu posiadania faworyzacji. Karane również będzie posiadanie nicków administracji w zdrobnieniu. 2.15. Zakaz podpowiadania pozycji/życia itp. na [email protected] lub innych komunikatorach. 2.16. Zakaz wyśmiewania się z administracji / graczy. 2.17. Zakaz posiadania nicków utrudniających grę strażnikom / graczom. 2.18. Zakaz jest ucieknięcia przed otrzymaniem kary od administratorem, gdyż jest to surowo karane. 2.19. Zakaz blokowanie celi przy otwieraniu / zamykaniu. 2.20. Zakaz blokowania strażnika przed wyjściem z GunRooma (Strażnik może od razu zabić). 2.21. Zakaz wchodzenia na tekstury mapy, wykorzystywania bugów mapy / serwera. 2.22. Zakaz podawania czyiś danych osobowych (RODO). 2.23. Zakaz podawania fałszywych informacji o regulaminie (jeżeli nie jesteś pewny - nie wypowiadaj się). 2.24. Zakaz bugowania granatów w kratach. 2.25. Zakaz bawienia się komendami. 2.26. Osoby z mutacją mogą przeklinać przed wskazaną godziną, lecz należy pamiętać, żeby nie przesadzać. 2.27. Na serwerze nie ma totalnego bezruchu. 2.28. Gdy strażnik rozpocznie zabawę w pierwszą reakcje i powie np. "Pierwsza reakcja podskocz/kucnij/kucnij przytrzymaj" to strażnik nie ma prawa zabić! 2.29. Zakaz bugowania broni. 2.30. Wszystkie polecenia trzeba odliczać. ###################################### 3. Zasady Życzeń ###################################### 3.1. Życzenie przystępuje więźniowi, który żyje i jest ostatni oraz wykonywał polecenia bez zranienia strażników. 3.2. Życzeń nie obowiązuje na FreeDayu. 3.3. Życzenie może być tylko jedno. 3.4. Jeżeli więzień ma życzenie / wybrał życzenie i zacznie zabijać strażników to nie podlega to buntowi i strażnik nie ma prawa go zabić. 4.5. Jeżeli więzień zażyczy sobie zabawę na następny dzień, a w następnym dniu jest freeday / zabawa to życzenie te PRZEPADA. 4.6. Życzeniem może być tylko zabawa, otrzymanie freedaya / duszka. 4.7. Życzenie powinno być do zrealizowania, które jest realne oraz zgodne z regulaminem życzeń i serwera. 4.8. W przypadku gdy więzień będzie bił strażników jest to zaliczane do wybrania życzenia w postaci zabicia strażników. 4.9. Zakaz bugowania życzenia, czyli zabicia strażników i wybranie szybko życzenia z menu. 4.10. Więzień powinien precyzować, kiedy jego życzenie ma zostać spełnione. Strażnik nie ma obowiązku pytać. 4.11. Jeżeli więzień poprosi o rzucenie broni mu, strażnik może potraktować to jako życzenie i zabić więźnia po wykonaniu tej czynności. 4.12. Zakaz niepotrzebnego przedłużania poprzez np. uciekania od CT/TT - może to grozić banem na ct / brakiem życzenia. ###################################### 4. Zasady więźnia ###################################### 4.1. Gdy więzień zostanie ożywiony przez admina nie ma prawa podnieść broni i zbuntować się do momentu gdy nie dołączy do grupy. 4.2. Każdy więzień musi wykonywać polecenia prowadzącego strażnika. 4.3. Więzień nie może zranić strażnika, nawet gdy ten go prowokuje, ponieważ strażnik zostanie ukarany za to BANEM! 4.4. Więzień może zostać zabity za: -> nie wykonywanie poleceń, -> złe wykonanie polecenia, -> posiadanie broni (Wyjątkiem jest niechciane i nie zamierzane otrzymanie/odziedziczenie od innego więźnia i natychmiastowe wyrzucenie) oraz rzucanie granatów stanowiących zagrożenie dla strażników, -> atakowanie strażników, -> wejście do GunRoomu, -> próbę ucieczki, -> nadużywanie mikrofonu, -> rzucenie dowolnego granatu, -> bliskie podejście do strażnika (strażnik może czuć się zagrożony), -> użycie przycisku bez pozwolenia, -> uporczywe namawianie do buntu. 4.5. Więzień nie może zostać zabity za POSIADANIE granatu dymnego, oślepiającego, odłamkowego bez zakazu prowadzącego. 4.6. Po śmierci prowadzącego wszystkie się polecenia odwołują i nowe polecenia wydaje nowy prowadzący. 4.7. Więzień gdy usłyszy od prowadzącego "pozycja buntu", gdy jest jakiś bunt to więzień musi wykonać polecenie kucnij przytrzymaj i patrzenie się maksymalnie w dół. 4.8. Więzień może się zbuntować na wszystkich dniach normalnych i freedayach. 4.9. Więzień nie może być faworyzowany przez strażnika. 4.10. Naporczywe pisanie o ucieczce jest traktowane jako próba buntu. 4.11. Więzień zbuntowany może poprosić o dołączenie do reszty więźniów pod warunkiem, że nie uderzył żadnego ze strażników. 4.12. Więzień, który "odziedziczył" broń w wyniku śmierci strażnika lub innego więźnia ma prawo ja natychmiastowo wyrzucić, inaczej zostanie to potraktowane jako bunt. Jeżeli "odziedziczył" granat, powinien więzień poinformować strażnika o tym że posiada i za ich pozwoleniem rzucić w dowolnym kierunku (prócz kierunku strażników) ten granat. 4.13. Za poleceniem "Zgromadźcie się przed celami" (głównie po zabawach np. chowany) uznajemy to za bycie: przed celami, w celi, obok celi. 4.14. Nie ma takiego polecenia jak "odwołuje wam wszystko", jako zamiennik jest "Odwołuje wam wszystkie nakazy i zakazy". 4.15. Zakaz jest zabijania swoich np. w terrarium. ###################################### 5. Zasady strażnika ###################################### 5.1. Strażnikiem może być osoba która posiada mutację, zna regulamin i wykazuje chęć prowadzenia. 5.2. Zakaz zabijania więźniów bez powodu. 5.3. Aby prowadzić, strażnik musi potrafić używać "/menu". 5.4. Polecenia do odwołania - polecenie, które strażnik wyda z przyrostkiem "do odwołania" musi odwołać by więźniowie mogli dalej wykonywać polecenia. 5.5. Polecenia zwykły bez odwołania - polecenie, które strażnik wyda bez przyrostku "do odwołania" i gdy strażnik powie polecenie przeciwne temu poleceniu jest to uznawane za wykonalne i zakaz zabicia tego więźnia (np. "Macie bezruch 3...2...1...0..." :: 3 sekundy później :: "Idziecie za mną" -- Polecenie za które nie można zabić). 5.6. Polecenia - pierwsze polecenia liczą się po otwarciu cel i odliczeniu wydanych poleceń. Krok przed cele to nie dosłownie krok, a odległość, która pozwoli strażnikom zamknąć cele. Więzień, który przesadzi z poleceniem "krok przed cele" może zostać zabity. Strażnicy nie mogą wydać polecenie nakazujących bezpośrednie zabicie się np. wpiszcie kill w konsoli lub skok do przepaści. Polecenia muszą być zrozumiałe dla więźnia i jednoznaczne dla wszystkich, wyklucza się używanie wszelkich zamienników np. hop za skok. 5.7. Zabawa w pierwszą reakcje - na pierwszej reakcji pierwszy więzień jest wytypowany przez strażnika prowadzącego, lecz gdy był bezruch do odwołania to strażnik nie może zabić go gdy rozpoczął pierwszą reakcję. Trzeba pierw rozpocząć pierwszą reakcję, a później ją zakończyć. 5.8. Zabawa w ostatnią reakcje - ostatnia osoba ginie/dostaje karniaka (na ostatniej reakcji liczy się bezruch do odwołania). 5.9. Po zrobieniu freekilla, powinien poprosić admina o ożywienie i wpisać kill w konsoli lub zaoferować freedaya dla poszkodowanego w następnej rundzie. Jeśli więźniowie domagają się kill'a, bo nie ma żadnego admina, musi on spełnić to żądanie (w przypadku fk). Kill powinien być wpisany w GunRoomie bądź innym miejscu, do którego więźniowie nie mają dostępu. Jeśli jest tylko jeden żyjący strażnik nie musi on wpisywać kill'a w GunRoomie, a jeśli strażnik nie chce wpisać killa to w następnej rundzie więzień, na którym zrobił fk dostaje FD w następnej normalnie prowadzonej rundzie. 5.10. Strażnik musi bezwzględnie zabić więźnia, który zranił bądź zabił strażnika. 5.11. Strażnik może dać szansę więźniowi, który nie wykonał polecenie poprawnie, ale nie musi. 5.12. Zakaz faworyzowania więźniów - strażnik musi stosować tę samą politykę wobec wszystkich osób. 5.13. Zakaz wybierania strażnikom tak zwanych swoich "przydupasów". 5.14. Prowadzący strażnik odpowiada także za funkcjonowanie swoich kolegów strażników, im także wydaje polecenia. 5.15. Strażnik, który prowokuje otrzymuje karę w postaci bana. 5.16. Zakaz podrzucania broni, nawet pustej więźniom w celu prowokacji. Nie dotyczy to zabawy typu kto rzuci dalej broń. 5.17. Strażnik zabija tylko wtedy, gdy ma 100% pewności do przewinienia więźnia. 5.18. Zakazuje się zadawania obrażeń za nic więźniom - jeśli do czegoś takiego dojdzie, strażnik powinien zgodzić się na uleczenie takiego więźnia w odpowiednim pomieszczeniu. 5.19. Zakazuje się wydawania poleceń przez innych strażników, którzy nie prowadzą rundy, w celu zmylenia więźniów. 5.20. Prowadzący strażnicy zmieniają się co rundę (w miarę możliwości). 5.21. Po zmianie mapy, powinna nastąpić wymiana strażników (w miarę możliwości). 5.22. Jeśli nie ma minimalnej ilości osób spełniającej wymogi do bycia strażnikiem, strażnicy spełniający mogą wskazać osoby, które będą im pomagać. 5.23. Strażnik ma zakaz uciekania z klawiszy. Wchodząc do klawiszy jesteś zobowiązany grać do końca mapy. Jakakolwiek próba pozostawienia reszty strażników bez pomocy ( np. wyjście z serwera, wejście po chwili i dołączenie do więźniów jest karane banem). 5.24. Pozostali strażnicy mają słuchać się prowadzącego strażnika. 5.25. Strażnik stara sie prowadzić kreatywnie (np. Wymyślać zabawy i chodzić na mapę) (W miarę swoich możliwości.) 5.26. Czas na wykonanie polecenia musi być odliczony (jeżeli prowadzący nie odliczy, polecenie się nie liczy.) Wyjątkiem jest tylko i wyłącznie zwykły bezruch. 5.27. Jeżeli więźniowie poproszą strażnika o powtórzenie polecenia (bo to było długie lub nie zrozumieli) strażnik ma obowiązek o powtórzenie polecenia raz jeszcze. 5.28. Na FreeDay'u strażnicy mogą zajmować sobie pomieszczenia i zabijać więźniów, którzy do tego pomieszczenia wejdą. Strażnik nie może zająć pomieszczenia w którym jest już więzień oraz pomieszczenia przed GunRoomem. 5.29. Gdy ostatni więzień ma życzenie, strażnik nie może się specjalnie zabić. 5.30. Ten podpunkt został usunięty. 5.31. Prowadzący strażnik nie prowokuje. 5.32. Jeżeli strażnik wie, że któryś z więźniów ma broń, strażnik musi dać mu 3 sekundy na wyrzucenie broni - jeśli go zabije przed daniem mu 3 sekund jest to FreeKill. 5.33. Strażnik ma zakaz resetowania HP poprzez tryb walki. Wyjątkiem może być tylko jakaś zabawa np. Kamikadze. 5.34. Prowadzący może wymyślać swoje zabawy, jeśli wytłumaczy więźniom na czym one polegają. 5.35. Podczas buntu nie obowiązuje Free DMG - czyli obrażenia zadane przez przypadek. 5.36. Strażnicy nie mogą kampić w GunRoomie. 5.37. Jeśli strażnicy nie wydadzą poleceń, w ciągu minuty i nie otworzą cel, więźniowie mają FD. 5.38. Każde zbliżenie się do klawiszy, może być potraktowane jako próba buntu i klawisz ma prawo zabić więźnia. 5.39. Strażnik ma nakaz otworzenia cel, gdy jakiś więzień na zabawie jest uwięziony w celi. 5.40. Podczas przeszukiwania: -> Więzień musi być odwrócony plecami do strażnika (czy mu się to podoba czy nie). -> Jeżeli więzień obróci się w stronę strażnika to ten ma prawo go zabić. -> Jeżeli strażnik znajdzie broń, granaty itp. musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni, he itp. 5.41. Podczas zabawy strażnik ma zakaz wyjścia podczas zabawy lub specjalnie się zabić. ###################################### 6. Zasady Zabaw ###################################### 6.1. Kaczki z AWP: 6.2. Zabawa polega na tym że strażnicy dostają awp, a więźniowie są kaczkami, więźniowie uciekają przed strażnikami. 6.3. Po rozpoczęciu zabawy więźniowie mają czas na schowanie się. 6.4. Dozwolone jest kampienie. 6.5. Ostatni więzień ma życzenie. 6.6. Zakaz kampienia w GunRoomie, w celi lub na txt 6.7. KillDay: 6.8. Zabawa polega na walce więźniów z więźniami. 6.9. Sojusze są maksymalnie 2 osobowe od 6 więźniów. 6.10. Po upływie minuty od startu zabawy, włączony zostaje Friendly Fire i walka rozpoczyna się. 6.11. Ostatni więzień ma życzenie. 6.12. Nakazuje się kampienia maksymalnie 20 sekund w 1 pomieszczeniu lub w tym samym miejscu. 6.13. Wszyscy więźniowie dostają tą samą broń. 6.14. Ganiany: 6.15. Zabawa polegająca na łapaniu przez strażników więźniów, a więźniowie muszą uciekać przed strażnikami. 6.16. Więźniowie mają zakaz kampienia. 6.17. Ostatni więzień ma życzenie. 6.18. Obowiązuje zakaz wchodzenia na txt, do celi lub do GunRooma. 6.19. Po rozpoczęciu zabawy więźniowie mają 30 sekund na ucieczkę, po tym czasie strażnicy zaczynają łapać. 6.20. Zarówno więźniowie jak i strażnicy mają blokadę podnoszenia broni (Gdy trwa zabawa). 6.21. Chowany: 6.22. Zabawa polegająca na szukaniu więźniów przez strażników. 6.23. Więźniowie mają 60 sekund na schowanie się. 6.24. Gdy jakiś strażnik znajdzie więźnia musi na niego kliknąć e, i dać więźniowi 5 sekund na wybranie koloru, jak więzień wybierze kolor strażnik musi zmienić kolor latarki jeżeli więzień wybrał ten kolor który pojawił się po zmianę koloru przez strażnika lub biały to więzień przeżyje. 6.25. Po skończeniu zabawy jeśli zostanie więcej niż 1 więzień, strażnik prowadzi tak jak normalną rundę. 6.26. Jeżeli przeżyje tylko 1 więzień to więzień ma życzenie. 6.27. Wojna Gangów: 6.28. Zabawa polegająca na walce więźniów między gangami tzn. więźniowi zostają podzieleni na drużyny. Więźniowie tej samej drużyny nie mogą się strzelać (chyba, że zostali oni ostatni z tej samej drużyny) 6.29. Ostatni więzień ma życzenie. 6.30. Zakaz kampienia więcej niż 20 sekund w jednym pomieszczeniu lub miejscu. 6.31. Zakaz leczenia się w GunRoomie, na mapie itp. 6.32. FreeDay: 6.33. Zabawa polegająca na tym że więźniowie robią co chcą nie muszą słuchać się strażników z wyjątkiem wchodzenie do GunRooma. 6.34. Strażnicy mają całkowity zakaz kampienia w GunRoomie. 6.35. Strażnicy mogą zajmować pomieszczenia jeżeli żaden wiezień przed nim tam się nie znalazł, nie mogą zająć pomieszczenia przed GunRoomem. 6.36. FD trwa 2 minuty po tym czasie wszyscy zostają zabici. 6.37. Świat Magii: 6.38. Zabawa polegająca na walce między więźniami na różdżki (coś w stylu harrego potera). 6.39. Zakaz kampienia, wchodzenia na txt. 6.40. Ostatni więzień ma życzenie. 6.41. Ognisty Podmuch: 6.42. Zabawa polegająca na walce więźniów między sobą używając miotacza ognia. 6.43. Zakaz kampienia, wchodzenia na txt. 6.44. Ostatni Więzień ma życzenie. 6.45. Dzień Rekina: 6.46. Zabawa polegająca na tym, że więźniowie stają się rekinami, mają noclipa i muszą znaleźć strażników. Strażnicy mają bron i muszą zabijać więźniów. 6.47. Więzień który zabije strażnika dostaje duszka w następnej rundzie. 6.48. Strażnicy maja 30 sekund na schowanie się. 6.49. Zakaz kampienia przez strażników w GunRoomie oraz zakaz leczenia się. 6.50. Prezydent Day: 6.51. Zabawa polegająca na tym, że strażnicy są prezydentami. Więźniowie oraz strażnicy dostaje broń. Wiezień, który zabije prezydenta dostaje duszka w następnej rundzie. 6.52. Strażnicy mogą kampić, zabronione jest kampienie w GunRoomie lub txt. 6.53. Strażnicy mają 30 sekund na schowanie się. 6.54. Paintball Day: 6.55. Zabawa polegająca na walce więźniów między sobą. Więźniowie dostają karabin, który strzela farbą. 6.56. Zakaz kampienia, wchodzenia na txt. 6.57. Ostatni więzień ma życzenie. 6.58.RPG Day: 6.59. Zabawa polegająca na walce więźniów między sobą. Więźniowie dostają bazooki i muszą strzelać się nawzajem. 6.60. Zakaz kampienia, wchodzenia na txt. 6.61. Ostatni więzień ma życzenie. 6.62. Dzieci wojny: 6.63. Więźniowie dostają broń i muszą zabić strażników. Strażnicy muszą zabijać więźniów. 6.64. Strażnicy mogą kampić, wyjątkiem jest GunRoom. 6.65. Wiezień, który zabije strażnika dostaje duszka w następnej rundzie. 6.66. Zakaz leczenia się przez strażników oraz więźniów. ###################################### 6. Zasady Administracji ###################################### 6.1. Admin powinien (bezwzględnie na to czy kogoś lubi lub nie) pomagać graczom. 6.2. Admin jeżeli widzi osobę, którą nie zna w klawiszach ma obowiązek spytać się czy ma mikrofon i czy zna regulamin. 6.3. Admin ma zakaz banowania wyższego / niższego / swojego stopnia. 6.4. Admin powinien mieć obowiązkowo konto na forum. 6.5. Admin powinien być aktywny na serwerze, jak i na forum. 6.6. Admin nie ma prawa nadużywać swoich flag / chatu admina (+adminvoice). 6.7. Wszelkie sprzeczności między kolegami z administracji powinny być zgłaszane do opiekuna (Tytusa). 6.8. Podczas blokowania / uderzania / zabijania / wyrzucania powinien podać powód, dlaczego to zrobił. 6.9. Admin nie powinien banować za "nic". Jest to surowo karane przez opiekuna. 6.10. Admin ma zakaz odblokowywania osoby prywatnie bez wyjaśnienia tego na forum lub u opiekuna. ###################################### 7. Taryfikator banów ###################################### 7.1. Admin sam ustala na ile zbanować osobę za złamanie regulaminu, lecz należy pamiętać, że nie należy przesadzać. Jeżeli admin nie jest pewny na ile zbanować osobę to pyta się wyższego stopnia administracji lub ich opiekuna. Informacje: 1. Wkrótce pojawi się estetyczny regulamin. 2. Regulamin może być natychmiastowo zmieniony (po przemyśleniu / po błędach ortograficznych). 3. Pisząc podanie w 5 podpunkcie wpisz na ile znasz regulamin i w nawiasach napisz "tytus lubi koty"

O nas

Sieć serwerów GreenHaze powstała 11 maja 2016 roku. Z każdym kolejnym dniem staraliśmy się ją rozwijać
i robimy to nadal. Efektem tego są liczne serwery, bardzo dużo aktywnych użytkowników oraz tętniące
życiem działy forum. Gwarantujemy profesjonalizm oraz świetną atmosferę. Doceniamy
każdego, kto chce być częścią naszej społeczności. Można to zauważyć dzięki czę
stym konkursom czy plebiscytom. Jesteśmy otwarci na zmiany, a zarazem
wiemy co to stabliność. Zostań wśród Nas, a na pewno znajdziesz dla
siebie coś, co nie pozwoli Ci przejść obojętnie dalej.

Sieci jest wiele, ale GreenHaze tylko jedno!

Obserwuj nas

×

Powiadomienie o plikach cookie

Przed rozpoczęciem przeglądania strony prosimy o zaakceptowanie Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności.