Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Witam bardzo miło /abc

abc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko. 

Cześć czołem witam :D jestem Łukasz mam 19 lat pochodzę z małej miejscowości Krasne okolice Łęcznej/Lublina w wolnym czasie trenuje a również czasem wbijam grać w cs gram jakoś od 2008-2009 roku. Moim hobby są sporty walki i cs kiedyś no life teraz gram do 18 i spadam do Niemczech na zarobek więc na razie jestem jeszcze 2 tyg :D Ci którzy mnie znają wiedzą jak gram.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH 

• Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

siemanko, z tego co widzę to co drugi Polski małolat wypierdala za granicę by robić lepsze siano.

Gdyby nie panna pewnie sam bym wyjebał, powodzenia życzę i zapraszam na #1 DD2 :)

jak spierdalasz do Berlina, to się zgadać można na piwo haha siemano, witam! @Dembobejbi teraz większość spierdala za granicę, ale poczekaj do dwóch lat. Przez politykę imigracyjną makreli będzie tak niebezpiecznie, że Anglicy, Francuzi, Niemcy i inne łaki będą spierdalać do Polski na kasę do biedronki :v

• GreenHejzka 1

7 godzin temu, 5zł napisał:

jak spierdalasz do Berlina, to się zgadać można na piwo haha siemano, witam! @Dembobejbi teraz większość spierdala za granicę, ale poczekaj do dwóch lat. Przez politykę imigracyjną makreli będzie tak niebezpiecznie, że Anglicy, Francuzi, Niemcy i inne łaki będą spierdalać do Polski na kasę do biedronki :v

do Berlina miałem zamiar wpaść niedługo ponieważ mój serdeczny ziomek raper " Blacha 2115 " ciągle mnie zaprasza do siebie na melanż życia... :D

Jak na razie ciągle się zastanawiam, musiałbym trochę kasy odłożyć no i języka się nauczyć a wiadomo, że to tip top nie jest heh

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.