Skocz do zawartości
Serwer Only DD2 już wystartował zapraszamy - 145.239.237.178:27070 ×

Poradnik


Emzii ♥
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yo, yo

Dzisiaj opisze wam kilka moich tricków związanych z grą w cs 1.6. UWAGA! Większość tricków dotyczy mapy dd2.

1. Pierwszy "trick" będzie związany z pojedynków awp'erów na midzie. Dzięki niemu jesteś w stanie wygrać 99% pojedynków. Dodam tylko, że ten trick działa tylko po stronie CT. Lecimy z respa CT z włączonym zoomem i patrzymy się w strone terro. Owy terrorysta będzie się na nas patrzył i potem mamy dwa wybory:

A) Jeśli nie strzelił to czekamy około 3-4 sekundy. Po takim czasie tt nie zdąży odejść i pomyśli, że po prostu idziemy kryć B. Nie będzie się spodziewał was od tej strony więc łatwy kill

B) TT strzelił. Od razu po przebiegnięciu wychylamy na przeciwnika gdyż będzie miał reloada. Znowu łatywy frag

2. Kolejny użyteczny trick sprawdzi się wszędzie gdzie musimy wychylać a przeciwnik ma nas na łatwego fraga. Dajmy przykład jesteś CT rushujesz se gale i nie wiesz gdzie jest przeciwnik. Wychylając dostajesz banie od gościa z zielonych. Teraz cofamy się w czasie. Dalej CT, rushujemy gale. Wychylamy na milimetr i sprawdzamy zielone. Staramy się wycelować w jego głowę. Następnie wybiegamy na D i kucamy jednocześnie strzelając. W miarę łatwy kill lecz wymaga praktyki

3. Skoro jesteśmy przy A to przejdźmy na longa. Kryjemy longa jako CT i jesteśmy pewni, że ktoś wyjdzie. Ustawiamy celownik przy samych drzwiach podchodzimy do ściany i się o nią blokujemy. Przechodzimy za ścianę lecz na jak najkrótszy dystans (nie wiem jak to wytłumaczyć, chodzi o to żeby był zakryty nasz model, dalej nie przechodzimy) i celownik dajemy o dosłownie pół centymetra nawet mniej (chodzi o wyczucie, trzeba mniej więcej wycelować tak jak na heada). Czekamy na flashe, po wybuchnięciu pierwszego/drugiego walimy szybką serię albo strzelamy z AWP. Raczej gwarantowany kill lecz nie zawsze, trzeba to wyczuć.

4. Teraz lecimy na B. Chodzi o chowanie się w dość oczywistych miejscach. N.P. jesteśmy w terro wybiegamy z tuneli na B. Normalni gracze praktycznie nigdy nie patrzą w dwa miejsca po lewo. Pierwszy spot jest od razu po lewo przy wyjściu. Dość oczywisty a mocny jak cholera. Drugi jest dalej w jakby wnęce przy tych drzwiach. Ustawiamy się tam przodem ustawieni do tunelów najlepiej z kosą ewentualnie deaglem. Pierwszy spot jest dobry lecz bardziej wykrywalny jeśli chodzi o tunele. W drugim jest większe ryzyko, że zdejmie nas gość z okna/drzwi.

 

TO koniec mojego pradnika, mam nadzieję, że się spodobało. Pamiętajcie nie jestem jakimś prosem tylko przekazuje wam moje tricki, które załóżmy, że w 85% działają. Dla niektórych mogą być one znane, dla innych nowe. 

Pozderki, Y.

  • Piwko 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny poradnik, jedynie co mi się nie podoba to format. Dużo jednolitego tekstu, ta sama czcionka, rozmiar, biały kolor. Następnym razem, z edytuj to w troszkę ciekawszy sposób, żeby nie było to po prostu takie "nudne". Stawiam piwo Emil. :D 

  • Superka 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1

 

Bieg z awp w rece jest najglupszym pomyslem, ze wzgledu na to, ze poruszamy sie z mala liczba unitow i jestesmy BARDZO latwym celem dla tt, ktory bez problemu powinien zabic. Zalezy na jakiego przeciwnika trafisz. Wystarczy biec z kosa i patrzec w brame bo i tak widac czy ktos jest wcelowany.

A) Nie mozesz byc pewny po jakim czasie tt przestanie patrzec bramy (moze, gdy wiesz z jakim graczem sie mierzysz i znasz jego playstyle). 

B) Kazdy inteligentny tt po oddaniu strzalu chowa sie za sciana w trakcie reloada ew. przechodzi na lewa strone i na nowo wychyla zza murku, gdzie jest niemalze nie do zabicia jednym strzalem, ze wzgledu na to, ze ledwo jego model jest widoczny i zazwyczaj trafienie go skutkuje trafieniem przez sciane.

 

Ad.2

 

Jesli chcesz wychylic na kazde miejsce to sprobuj zbaitowac przeciwnika jakims wychyleniem kawalka swojego modelu zza sciany (jesli wiesz, gdzie jest przeciwnik lub nawet tego nie wiedzac mozesz wykonac taki manewr), aby ten mogl oddac strzal ew. wychyl na pale i na heady z nim. Nie zawsze dostaniesz od kogos bule na instancie po wychyleniu. Mozesz uzyc rowniez granatow zeby jakos sprowokowac wroga do opuszczenia pozycji czy tez odwrocenia sie przed nim.

 

Ad.3

 

Na longu nie ma drzwi. Drzwi o ktorych zapewne wspominasz sa w anarchii. Moim zdaniem dobra pozycja do krycia anarchii jest wystajaca scianka tuz na wejsciu do anarchii (nie ta przy skrzynce), ze wzgledu na to, ze malo kto tam zerka.

 

Ad.4

 

Jesli dwie pozycje o ktorych wspomniales pozwalaja Ci kontrolowac trupa, a wejscie na B od mida to slaba z tego kryjowka. Jesli chcesz kontrolowac wszystkie te miejsca to jedynym miejscem jest podwojna skrzynka na podescie.

 

Krotkie naprostowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przed rozpoczęciem przeglądania strony prosimy o zaakceptowanie Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności.