Wr3dnyy Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) Witam, po kilku miesiącach nieobecnosci postanowiłem wrócić do brania aktywnego udziału w życiu forum, tak jak robiłem to gdy pełniłem funkcje technika ts3 i redaktora fp (dawno dawno temu). Dla tych co mnie nie znają się ładnie przywitam. Witajcie jestem Kamil, wiosen za mną 21 mieszkam w "stolicy" województwa zachodniopomorskiego czyli w Szczecinie. Na codzień jestem ojcem pół rocznej Leny oraz narzeczonym kobiety o imieniu Patrycja, poza tym prowadzę rodzinny interes, i jestem kierowcą ciężarówki na trasach międzynarodowych. Jeżeli chodzi o mój charakter pozostawiam to do oceny osobom które mnie znają. Osobiście sądzę, że jestem zbyt perfekcjonistyczny lubię mieć wszystko odpowiednio poukładane w przeciwnym wypadku mi to przeszkadza. Moim hobby jest programowanie, informatyka, grafika oraz motocykle z którymi jestem związany od dawna. Kiedyś byłem tu dość aktywną osobą i rządziłem teamspeakiem, ale wyszło jak wyszło i musiałem niestety odejść. Będziecie mogli mnie spotkać głównie na dd2 pod nickiem @-Wr3dnyy Jegomość-@. Pozdrawiam wszystkich. Edytowane 15 Lutego 2019 przez Wr3dnyy 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dayloos Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Witam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanior Opublikowano 15 Lutego 2019 Premium Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Witaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ebzdyberybencjusz Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Cześć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeiNad Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Witamy ponownie na sieci! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...