Skocz do zawartości
[ROCZNICA SIECI] Turniej w Lige Legends Więcej informacji... ×
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

evil.

Regulamin Regulamin serwera Paintball

Rekomendowane odpowiedzi

evil.    304
Napisano (edytowane)

regulamin paintball.png

 

 

Zasady:

1. Zabrania się używania wszelakich wspomagaczy takich jak: SpeedHack(SH), WallHack(WH), AimBot(AIM), ESP itp..
2. Używanie mikrofonu dozwolone jest od 16 lat lub po przejściu mutacji (nie dotyczy kobiet).
3. Nie wolno nadużywać mikrofonu min. puszczać muzyki, śpiewać, gwizdać, krzyczeć, piszczeć itp.
4. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom.
5. Zabrania się oskarżania innych graczy o grę na wspomagaczach na czacie ogólnym lub mikrofonie - lepiej napisz o tym adminowi na [email protected] (wciskamy klawisz U następnie @ i po spacji piszemy treść wiadomości) lub gdy nie ma admina napisać na CHATBOXIE na forum podając nick i nazwę serwera.
6. Zakaz reklamowania innych sieci lub serwerów!
7. Wszelkie info z komunikatorów jest zabronione, nie dotyczy sieciowego TS3.
8. Trzeba wykonywać cele mapy: podkładanie, rozbrajanie bomby (mapy de_) oraz ratowanie hostów (mapy cs_).
9. Zakaz kampienia, pilnować BS'a można przemieszczając się tylko i wyłącznie w jego obrębie (wyjątek gdy CT pilnuje niepodłożonej bomby lub TT w obrębie BS'a gdy podłoży bombę).
11. Nie wolno podszywać się pod adminów bądź innych graczy.
12. Zabronione jest robienie tzw. respkilla (RK).
13. Nie wchodzimy na tekstury (txt).
14. Nie wolno zabijać hostów.

15. Czas na opuszczenie respa trwa do 1:30.
16. Zakaz robienia tzw. reconnect'a (granie 2 razy w tej samej rundzie).
17. Nie siedzimy zbyt długo na spect - jeśli planujesz na dłużej odejść od gry to wyjdź z serwera, lub zgłoś to adminowi.
18. Zakaz nadmiernego przeklinania na serwerze.
19. Zakaz prowokowania graczy/adminów oraz ubliżania i grożenia im jak również ich bliskim.
20. Zakaz spamowania na czacie.

22. Jeśli masz bana na jednym z naszych serwerów, nie wchodź na aktywnym na pozostałe (Perm bez możliwości ub).
23. Zakaz strzelania z respa TT w stronę bramy od razu po starcie rundy tzw. "bug bramy" - nie dotyczy map z blokadą kulek na bramie.
24. Zakaz używania nicków:
- obrażających innych graczy bądź adminów;
- zbrodniarzy historycznych (np. Hitler, Stalin);
- zawierających wulgaryzmy;
- składających się z samych znaków specjalnych albo takich, których nie czyta silnik gry;
- podobnych w znacznym stopniu do nicków adminów;
- nick musi składać się z co najmniej 3 znaków;
- standardowych czyli player, unnamed itd.

 


Regulamin administratora:

1. Admin ma dawać dobry przykład z zachowania (wzorowo stosować się do regulaminu serwera).
2. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
3. Admin ma obowiązek banować gracza gdy uważa, że ten łamie regulamin.
4. Gdy Admin nie jest pewny, czy gracz gra czysto to robi mu zawsze 5 ScreenShotów.
5. Admin nie może nadużywać admin say.
6. Admin ma obowiązek aktywnie przebywać na forum.
7. Admin ma obowiązek grać na serwerze minimum 7 godzin w tygodniu.
8. Nie ma takich sytuacji, że kolega lub znajomy wysyła SS`y adminowi na GG/Skype/Steam po czym admin daje UB. Wszystkie SS`y mają być dostarczone tylko i wyłącznie na forum - będzie to kontrolowane!
9. Jeżeli na serwerze jest więcej niż 1 admin to decyzja o zbanowaniu gracza konsultowana jest z innymi adminami.
10. Zakaz jakichkolwiek kłótni między adminami na serwerze. Wszelkie problemy/spory rozstrzygacie prywatnie lub pisząc do opiekuna albo na forum w dziale dla Administracji serwerów.
11. Admin musi podać powód slay'a/ slap'a/ kick'a jeżeli dany gracz będzie tego żądał.
12. Admin ma zakaz banowania osób z taką samą bądź wyższą rangą na serwerze oraz nie powinien kick'ować, slap'ować ani slay'ować innych adminów.
13. Admin banujący ma 24h na rozpisanie demka, bądź sprawdzenie zrobionych przez niego ScreenShotów.
14. Admin ma obowiązek po zrobieniu graczowi ScreenShotów na wejście na forum w celu ewentualnego sprawdzenia ich.
15. Admin nie powinien pisać/mówić wszelkiej krytyki/uwagi dotyczących pracy/zachowania innego admina na czacie/mikrofonie ogólnym do, którego mają dostęp zwykli gracze - od tego jest [email protected], +interadminvoice, steam, forum itp.
16. Gdy inny admin nie zachowuje się odpowiednio lub nie stosuje się do regulaminu należy zgłosić to właścicielowi/opiekunowi serwera.
17. Gdy gracz łamie regulamin (pomijając bany permanentne) przed daniem bana Admin powinien dać graczowi ostrzeżenie w formie pisemnej, słownej lub w formie kick`a - o ile nie był już za to banowany.

18. Powody banów mają być kulturalne, konkretne i jasne do zrozumienia.

 


Spis banów:
1. Używanie wszelkich wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itd. - PERM
2. Działanie na szkodę sieci lub serwera - PERM
3. Reklamowanie - 1 Dzień | 1 Tydzień | PERM
4. Obraza:
- admina - 3h | 1 Dzień | 3 Dni | 1 Tydzień
- gracza bądź jego rodziny -  30min | 1h | 3h | 1 Dzień
5. Respkill - 30min | 1h | 3h
6. Maksymalny dopuszczalny ping wynosi 100, przekraczając go możemy się spodziewać - Kick | 5min | 30min (dłuższy okres w razie gdy ciągle będzie zbyt wysoki)
7. Wchodzenie na tekstury, patrzenie przez tekstury, skracanie mapy - 1h | 3h
8. Kampienie (wyjątek gdy CT pilnuje niepodłożonej bomby lub TT w obrębie bs'a gdy podłoży bombę) - Kick | 5min | 30min | 1h
9. Utrudnianie gry - Kick | 5min | 30min
10. Nadużywanie mikrofonu - Kick | 5min | 30min | 1h | 3h | 1 Dzień
11. Korzystanie z mikrofonu nie posiadając mutacji (nie dotyczy dziewczyn) - Mute | Kick | 5min | 30min
12. Nie wykonywanie celów mapy - Kick | 5min | 30min
13. Reconnect - Kick | 5 min | 30 min | 1h | 3h
14. Zabijanie hostów - Kick | 5min | 30min | 1h | 3h
15. Podszywanie się pod:
- admina - 1 Tydzień | PERM

- OPIEKUNA/WŁASCICIELA SERWERA PERM - bez możliwości wytłumaczenia
- gracza - 1h | 3h | 1 Dzień
16. Używanie niedozwolonego nicku - Kick | 5min | 30min
17.  Bezpodstawne oskarżanie innych graczy o grę na wspomagaczach na czacie ogólnym - Kick | 5 min | 30min | 1h
18. Zbyt długie siedzenie na SPECT - Kick | 5 min
19. Bug bramy - Kick | 5min | 30min | 1h | 3h
20. Zakaz używania wulgarnych spray-ów lub o tematyce erotycznej - 1h | 3h | 1 Dzień

 

Podane wyżej czasy banów są tylko sugestią dla adminów.

Edytowane przez Stenziu
sweet
  • Piwko 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

Sieć serwerów GreenHaze powstała 11 maja 2016 roku. Z każdym kolejnym dniem staraliśmy się ją rozwijać
i robimy to nadal. Efektem tego są liczne serwery, bardzo dużo aktywnych użytkowników oraz tętniące
życiem działy forum. Gwarantujemy profesjonalizm oraz świetną atmosferę. Doceniamy
każdego, kto chce być częścią naszej społeczności. Można to zauważyć dzięki czę
stym konkursom czy plebiscytom. Jesteśmy otwarci na zmiany, a zarazem
wiemy co to stabliność. Zostań wśród Nas, a na pewno znajdziesz dla
siebie coś, co nie pozwoli Ci przejść obojętnie dalej.

Sieci jest wiele, ale GreenHaze tylko jedno!

Obserwuj nas

×

Powiadomienie o plikach cookie

Przed rozpoczęciem przeglądania strony prosimy o zaakceptowanie Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności.