Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zablokowane Jak łatwo wygrywać mecz w trybie Danger Zone? (Sirocco)


AviX.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik na potrzebę zdjęcia moderacji zawartości.

 

Dzień dobry, przedstawię Wam mój sprawdzony sposób na częste wygrywanie trybu Danger Zone!

Oczywiście musimy na początku mieć odpowiednią osobę do składu, najlepiej znajomego.

 

Respimy się z znajomym w tych lokacjach:

UJ8aLbj.png

(Latarnia morska oraz Wu)


Przy wyborze dodatkowego ekwipunku wybieramy EgzoButy w celu szybszego poruszania się po miejscu lootu lub zastrzyk wzmacniający.

Znajdujemy w jak najszybszy sposób broń i NIC NIE KUPUJEMY. Zalecam również znalezienie jakichś ładunków wyważających, gdyż przydają się one do wyważania płatnych cel z ekwipunkiem w środku.

 

Podążamy wschodnim wybrzeżem mapy oraz na obszarze pomiędzy środkiem a wschodnim wybrzeżem.

Przez ten czas jedna osoba z drużyny zbiera pieniądze aby kupić SSG 08 za cenę 3000$, gdyż jest to OP broń na tym trybie (zwłaszcza z egzobutami :D). Zalecam aby druga osoba zawsze miała 2000$ aby zakupić dwa razy amunicję do naszego scouta, gdyż normalnie otrzymujemy do niego tylko 12 pocisków.

Cały czas siedzimy tylko na wschodniej części mapy o ile nie zmusza nas do przemieszczenia się strefa zagrożenia. Będąc na lewej stronie mapy jesteśmy praktycznie cały czas odsłonięci na ostrzał z karabinów snajperskich (AWP, autoszmaty, SSG 08), a będąc z lewej lub na środku jesteśmy w miarę schowani.


Przy okazji zbieramy również zrzuty i jeśli będzie w nich jakaś dobra snajperka, a jeśli jakiś shit typu M4A1-S to wyrzucamy jak najdalej aby nikt jej nie znalazł. :)

Zawsze bądź obok swojego towarzysza. Niech on posiada jakiś karabin lub PM podczas gdy ty masz Scouta. Twoim zadaniem jest zabijanie osób na dalekich odległościach, a zadaniem twojego kolegi jest osłanianie ciebie.

 

Podczas gdy już nie będzie możliwości respienia się graczy po śmierci warto wejść na sam środek do tej całej "twierdzy" i stamtąd ostrzeliwać osoby będące na zachodniej flance mapy.

Należy pamiętać aby kupować jedynie zastrzyki wzmacniające oraz amunicję gdy posiadamy już Scouta, kupowanie czegokolwiek innego to zwykła strata cennych pieniędzy. (Chyba, że nie mamy kevlara to wtedy możemy zamówić kevlar)

 

W ostatnim czasie została również dodana na ten tryb tarcza. Posiadając scouta nic jej nie zrobimy, będziemy do tego potrzebować wielu celnych strzałów. Dlatego gdy przeciwnik jest na daleko i nie widzi nas to czekamy aż odsłoni się w taki sposób aby tarcza go nie zasłaniała. Wtedy wystarcza dwa strzały lub jeden w głowę i typ leży.

 

Grając taką taktyką wygrywam średnio z kuzynem średnio 50% gier, a przy 25% przypadków jesteśmy drudzy bądź trzeci. :P

 

msjOprO.png

 

 

Koniec poradnika.


Edytowane przez AviX.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kilkoma rzeczami się nie zgodzę. Po pierwsze jest to śmieszne stanie na tym całym wybrzeżu. Nic to nie daje ze względu na to iż, gdy cały czas się przemieszczamy to możemy szybciej wybić przeciwników. Im szybciej zlootujemy całe wybrzeże tym szybciej będziemy w stanie pójść przejąć teren twierdzy, która jest najlepszym miejscem na całej mapie jeśli chodzi o end game. Drugą sprawą jest wyrzucanie broni ze zrzutów jeśli nie jest ona snajperką. Napewno karabiny są lepsze niż PMy i nie widzę najmniejszego sensu ich wyrzucać. Zgodzę się natomiast, że wybrzeże, które pokazałeś jest dobrym miejscem na start. Zawsze jest przeze mnie okupowane.

 

Edit. Zanim respienie się zostanie wyłączone to już nikogo przy życiu nie ma. Napisałem, że jeśli nie masz snajperki to wyrzucanie karabinów jest zbyteczne.


Edytowane przez RekaWatykanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, RekaWatykanu napisał:

Z kilkoma rzeczami się nie zgodzę. Po pierwsze jest to śmieszne stanie na tym całym wybrzeżu. Nic to nie daje ze względu na to iż, gdy cały czas się przemieszczamy to możemy szybciej wybić przeciwników. Im szybciej zlootujemy całe wybrzeże tym szybciej będziemy w stanie pójść przejąć teren twierdzy, która jest najlepszym miejscem na całej mapie jeśli chodzi o end game. Drugą sprawą jest wyrzucanie broni ze zrzutów jeśli nie jest ona snajperką. Napewno karabiny są lepsze niż PMy i nie widzę najmniejszego sensu ich wyrzucać. Zgodzę się natomiast, że wybrzeże, które pokazałeś jest dobrym miejscem na start. Zawsze jest przeze mnie okupowane.

Scout na tym trybie jest o wiele lepszy niż jakaś M4A4 czy kałaszek. Przyda się jedynie drugiej osobie, która ma zamiar nas osłaniać podczas, gdy my snajpimy.

 

Co do wybrzeża to pomyliłem się pisząc poradnik. Chodziło mi o wschodnią część mapy. Pójście na środek ze scoutem w środku meczu to jest samobójstwo, opłaca się zaczekać do czasu aż graczy będzie mało i zostanie wyłączone respienie się.


Edytowane przez AviX.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przed rozpoczęciem przeglądania strony prosimy o zaakceptowanie Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności.