MagicznY Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Twoje Imię: Bartek Wiek: 12 Nick na Serwerze: ^ MagicznY ^ Ile czasu spędzasz na serwerze: 2-3h dziennie Dlaczego właśnie Ty powinieneś zostać adminem: Ponieważ, chce pomóc serwerowi sie dalej rozwinąć i zapobiec cheaterom Doświadczenie: W cs 1.6 gram od siedmiu lat Znajomość AMXX [1-10]: 5/6 Link do Banid: - Link do Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/^ MagicznY ^/145.239.237.121:27070/ TeamSpeak 3: Można wpadać Link do profilu STEAM: https://steamcommunity.com/id/69siwy/ Steam ID: STEAM_0:1:443922216 0 00:15 22 0 Jak długo jesteś z nami: No około dwóch tygodni już bedzie Składka miesięczna [Przelew/SMS]: Tak PSC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b0tz Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Hmm, Troche ten wiek mnie nie przekonuje ale tak czy inaczej dałbym szanse dlatego, że w świecie CS i tak kiedyś byś musiał gdzieś sie nauczyć wiec na okres próbny jakiś można dać Podanie najgorsze nie jest sam pewnie miałem słabsze a jak na 12 lat to nie popełniasz nawet błędów ortograficznych bynajmniej nie rzuca sie to w oczy wiec jak dla mnie to na + Jeżeli będą skargi znacznie wpływające na to czy coś zrobiłeś to najwyżej sie zabierze a admin sie przyda nawet jak jest dużo zawsze kolejne 2 ręce do pomocy a ktoś będzie mógł odpocząć patrząc na to podanie nie mam ochoty powiedzieć nie a coś nakłania mnie żeby jednak powiedzieć tak idk ale przekonuje mnie to podanie mimo tego wieku MOŻNA DAĆ SZANSE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna ^^ Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Na NIE: - brak aktywności na forum - wiek - bardzo dużo Ci zwracałam ( tak samo jak @ peKUŚ. ) uwagę jak się zachowujesz np. Spam na U@ - podanie słabo napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...