Olek Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) Siema jestem Olek, witam po świętach, Przepraszam, jeżeli nie powinienem zamieszczać tematu w tym dziale. Proszę o pomoc! Opóźnienie wynosi 500-1000ms na wszystkich serwerach 1.6, a w CS:S, CS:GO jest wszystko ok (Mowa tu oczywiście o grach na platformie STEAM). Gdy sprawdzałem ping za pomocą strony 'speedtest', wszystko było dobrze 10-20ms, podczas, gdy na serwerze surf miałem wspomniane ok 1000ms. Próbowałem reinstalować grę, usuwając wszystkie pliki folderu 'Half-Life', a nawet odinstalowałem Counter-Strike: Condition Zero. A co do tej gry, to była ostatnia jaką grałem po 1,6. Wróciłem do domu i wtedy napotkałem problem jak chciałem sobie posurfować. Jeżeli ktoś napotkał taką usterkę lub wie jak ją rozwiązać, proszę o odpowiedź. Wycinek z konsoli: Client ping times: 25 [Riders]HP XP 100 (wiki) 92 MATEUSZEK 31 HLTV - 1shot1kill.pl trzyma FPS 29 kubus puchatek 43 SkutyxD 61 Player-Fatal 23 malinufka 934 Olek Pozdrawiam. Olek Edytowane 29 Grudnia 2019 przez Olek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RekaWatykanu Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Usuń system32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek Opublikowano 29 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Dodam, że net_graph pokazuje 30ms a serwer 1000ms. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek Opublikowano 29 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Dobra znalazłem rozwiązanie. Nigdzie nie było na żadnym forum więc opiszę. Choke na net_graph miałem 100. Ustawiłem w konsoli rate 375000 i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna ^^ Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi