Radek ☆ Opublikowano 30 Stycznia 2020 Premium Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Takiej aktualizacji nie było od dawna. Z jednej strony to głównie zmiany na mapach, z drugiej zmieniają one całkowicie rozgrywkę na dwóch mapach z puli turniejowej. Przy okazji autor Cache’a stara się usunąć wszystkie problemy związane ze skórkami dla operatorów. I wiele, wiele więcej. [Cache] Poprawiona widoczność w wielu miejscach na mapie Poprawiona wydajność Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju Zaktualizowano radar [Studio] Naprawiono błąd powodujący brak obrażeń od wybuchu bomby Poprawiono kolizje Poprawiono widoczność na uliczkach CT oraz T Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju [Train] Otwarto skybox łączący odnogę ze strefą wybuchu A Poprawiono widoczność w wielu miejscach na mapie Naprawiono błędy wszelkiego rodzaju [Dust2] *Otwarto skybox nad górnym tunelem, ułatwiając wejścia na strefę wybuchu B* [Mirage] Dodano możliwość przebicia krótkiego rogu na drewnie z pałacu z pomocą broni snajperskiej Dodano ławkę pod oknem pozwalającą wskoczyć samemu do okna lub kontrolować shorta Poszerzono zakręt przed środkiem mapy Zmniejszono listwy wokół balkonu na B Usunięto przestrzał spomiędzy skrzynek na strefie wybuchu B [Różne] Zwiększono maksymalny rozmiar informacji o serwerze GOTV kontrolowany komendą tv_broadcast_server_info_message_size_kb Dodano możliwość pokazywania zestawów do rozbrajania przez ściany dla obserwatorów za pomocą komendy spec_xray_dropped_defusers Włączenie nowo dodanej opcji spec_xray_dropped_unoccluded spowoduje ciągłe pokazywanie bomby oraz zestawów do rozbrajania przez ściany. GSI pozwala teraz na skonfigurowanie dokładności z jaką będą przekazywane dane. Źródło: https://izaktv.pl/aktualizacja-csgo-30-01-2020-masa-zmian-na-mapach/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi