Radek ☆ Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Premium Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) Ależ aktualizację zaserwowało nam Valve z okazji świąt wielkanocnych. Deweloperzy zdecydowali się wreszcie osłabić SG 553. Do tego wprowadzono zmiany w broniach, aby polepszyć ich balans. Na sam koniec naprawiono oraz pozmieniano troszkę na mapach takich jak: Mirage, Overpass, Inferno, Office, Anubis oraz Chlorine. Jeżeli czekaliście na aktualizację świąteczną, to musimy was zmartwić. Valve postanowiło wprowadzić sporo zmian, które wreszcie zmienią odrobinę grę. Mowa tutaj o nowym balansie broni. Gracze doczekali się osłabienia SG 553, które zdominowało rozgrywki, a do tego ulepszono AUG’a, Deagle, Tec-9, Bizona oraz zmniejszono koszt M4A1-S. Można powiedzieć, że wreszcie doczekaliśmy się zmiany mety w CS:GO. [BRONIE] SG 553 – Zmniejszono szybkostrzelność oraz celność, aby broń była bardziej zbliżona do możliwości innych karabinów. AUG – Poprawiono dokładność celownika podczas stania w miejscu i zmniejszono odrobinę jego celność. M4A1-S – Obniżono cenę broni do 2900$. Deagle – Poprawiono celność w skoku oraz skrócono czas odzyskiwania celności po wylądowaniu. Tec-9 – Zwiększono celność broni. Bizon – Zwiększono penetrację pancerza. [MISC] Skompresowano kilka tekstu, aby zmniejszyć zużycie pamięci. Wyłączono komendy wydawane przez boty w trakcie rozgrzewki. Usunięto tryb obrońcę z zakładki szukaj do gry. Dodano opcję do uruchamiania – noubershader, która użytkownikom grającym na bardzo starym sprzęcie firmy Intel, powinna poprawić ilość klatek na sekundę. Dla graczy z nowymi procesorami Intel ta opcja nie jest zalecana, ponieważ może ona pogorszyć działanie gry. [MIRAGE] Poprawiono błędy z przycinaniem. Zablokowano widoczność pod samochodem na obszarze bombowym B. [OVERPASS] Dodano nowy model kolizji na śmietnikach. Naprawiono zwiększenie pikseli #151 w wodzie przy obszarze bombowym B. Zmienione oświetlenie mapy. Zmieniono tło bombsite’u A. [INFERNO] Ścianę od drzwi przy balkonie na obszarze bombowym A można od teraz skanować. Poprawiono ustawienia HDR. [OFFICE – Zmiany oparte na opinii jednego z profesjonalnych zawodników] Dodano śnieg na śmietniku, który znajduję się na tylnym podwórku. Uzupełniono maszyny do napojów. Office to od teraz teren dla niepalących. Posprzątano miejsce do odpoczynku w kuchni. [CHLORINE] Rozjaśniono mapę, nadając jej jaśniejsze odcienie. Zmieniono domyślny model ścieżki głosowej z CT na FBI. Dodano sklejkę na B dla poprawy widoczności. Usunięto kałuże wody, aby graczy nie było widać w granatach dymnych. Naprawiono areaportal na skrzypiący drzwiach. Dodano klip granatowy na żółtej plandece. Dodano brakujący materiał dla błyszczących oczu. Naprawiono przycinanie w pobliżu szalonej rzeki. Naprawiono kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba. [ANUBIS] Przeniesiono mapę z trybu sparingowego do turniejowego. Naprawiono odbicie wody. Naprawiono wszystkie zgłaszane błędy dotyczące przycinania oraz niezamierzonych miejscówek do boostowania. Poprawiono wydajność. Żródło: https://izaktv.pl/aktualizacja-csgo-11-04-2020-nerf-sg-553-balans-broni-oraz-zmiany-na-mirage-overpass-inferno-office-anubis-oraz-chlorine/ Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez Huna ☆ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi