Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zablokowane Aktualizacja CS:GO 11.04.2020 – Nerf SG 553, balans broni oraz zmiany na mapach!


Radek ☆
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Premium

Ależ aktualizację zaserwowało nam Valve z okazji świąt wielkanocnych. Deweloperzy zdecydowali się wreszcie osłabić SG 553. Do tego wprowadzono zmiany w broniach, aby polepszyć ich balans. Na sam koniec naprawiono oraz pozmieniano troszkę na mapach takich jak: Mirage, Overpass, Inferno, Office, Anubis oraz Chlorine.

 

Jeżeli czekaliście na aktualizację świąteczną, to musimy was zmartwić. Valve postanowiło wprowadzić sporo zmian, które wreszcie zmienią odrobinę grę. Mowa tutaj o nowym balansie broni. Gracze doczekali się osłabienia SG 553, które zdominowało rozgrywki, a do tego ulepszono AUG’a, Deagle, Tec-9, Bizona oraz zmniejszono koszt M4A1-S. Można powiedzieć, że wreszcie doczekaliśmy się zmiany mety w CS:GO.

 

[BRONIE]

SG 553 – Zmniejszono szybkostrzelność oraz celność, aby broń była bardziej zbliżona do możliwości innych karabinów.

AUG – Poprawiono dokładność celownika podczas stania w miejscu i zmniejszono odrobinę jego celność.

M4A1-S – Obniżono cenę broni do 2900$.

Deagle – Poprawiono celność w skoku oraz skrócono czas odzyskiwania celności po wylądowaniu.

Tec-9 – Zwiększono celność broni.

Bizon – Zwiększono penetrację pancerza.

 

[MISC]

Skompresowano kilka tekstu, aby zmniejszyć zużycie pamięci.

Wyłączono komendy wydawane przez boty w trakcie rozgrzewki.

Usunięto tryb obrońcę z zakładki szukaj do gry.

Dodano opcję do uruchamiania –  noubershader, która użytkownikom grającym na bardzo starym sprzęcie firmy Intel, powinna poprawić ilość klatek na sekundę. Dla graczy z nowymi procesorami Intel ta opcja nie jest zalecana, ponieważ może ona pogorszyć działanie gry.

 

[MIRAGE]

Poprawiono błędy z przycinaniem.

Zablokowano widoczność pod samochodem na obszarze bombowym B.

 

[OVERPASS]

Dodano nowy model kolizji na śmietnikach.

Naprawiono zwiększenie pikseli #151 w wodzie przy obszarze bombowym B.

Zmienione oświetlenie mapy.

Zmieniono tło bombsite’u A.

 

[INFERNO]

Ścianę od drzwi przy balkonie na obszarze bombowym A można od teraz skanować.

Poprawiono ustawienia HDR.

 

[OFFICE – Zmiany oparte na opinii jednego z profesjonalnych zawodników]

Dodano śnieg na śmietniku, który znajduję się na tylnym podwórku.

Uzupełniono maszyny do napojów.

Office to od teraz teren dla niepalących.

Posprzątano miejsce do odpoczynku w kuchni.

 

[CHLORINE]

Rozjaśniono mapę, nadając jej jaśniejsze odcienie.

Zmieniono domyślny model ścieżki głosowej z CT na FBI.

Dodano sklejkę na B dla poprawy widoczności.

Usunięto kałuże wody, aby graczy nie było widać w granatach dymnych.

Naprawiono areaportal na skrzypiący drzwiach.

Dodano klip granatowy na żółtej plandece.

Dodano brakujący materiał dla błyszczących oczu.

Naprawiono przycinanie w pobliżu szalonej rzeki.

Naprawiono kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba.

 

[ANUBIS]

Przeniesiono mapę z trybu sparingowego do turniejowego.

Naprawiono odbicie wody.

Naprawiono wszystkie zgłaszane błędy dotyczące przycinania oraz niezamierzonych miejscówek do boostowania.

Poprawiono wydajność.

 

Żródło: https://izaktv.pl/aktualizacja-csgo-11-04-2020-nerf-sg-553-balans-broni-oraz-zmiany-na-mirage-overpass-inferno-office-anubis-oraz-chlorine/

 


Edytowane przez Huna ☆
  • Superka 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przed rozpoczęciem przeglądania strony prosimy o zaakceptowanie Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności.