Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Szybka piątka #15 Szybka piątka - Radek

Zuzaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś przychodzę do was z 5 pytaniami do @ Radek ☆

Życzymy miłego czytania :) 

~ redaktor @ Zuzaa

~ odpowiadający @ Radek ☆

***************************************************************************************************************************************************************************************************************

Przedstawisz nam swoją osobę?

Nie wiem czy jest co przedstawiać, każdy mnie tutaj zna na forum i wie kim jestem, ale dla nowych użytkowników. Tak jak w nick'u, mam na imię Radek, w lutym skończę 21 lat. Po 4 miesiącach przerwy, przez problem z nogą, która została zoperowana wróciłem do pracy. Z zawodu jestem ślusarz/spawacz i pracuję na wydziale montażowym. W wolnym czasie zajmuje się nauką kodowania, zacząłem tak się w to bawić i mi się spodobało. Jestem dość słabą osobą emocjonalnie, impulsywny, nerwowy itd. Trzeba coś zmienić w sobie, ale reszta w drugim pytaniu.

***************************************************************************************************************************************************************************************************************

Jaki jest twój cel na ten rok?