Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Co polecacie?

Paaula
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Premium

Nie wiem czy w dobrym dziale to piszę haha, jak cos to przenieście :p

Gdzie polecacie pojechać nad morze? Głównie mi chodzi o miejscowości, gdzie można wyjść się pobawić, gdzie są ciekawe atrakcje i więcej młodych ludzi haha :D W tamtym roku byłam w Mielnie i było mega, ale czy są jeszcze jakieś inne miejsca gdzie można pojechać?

Jak wakacje i morze, to ja polecam tylko i wyłącznie chorwacki Zadar, a czemu?
-samochodem w obie strony wychodzi po 250zł za łebka(licze 4 osoby w aucie)
-cena hoteli jest niższa niż ta w Polsce

-gwarantowana pogoda

Mógłbym wymieniać dalej, ale jestem zbyt leniwy :p

Do Mielna jeżdżę od 21lat co rok na wakacje i muszę niestety przyznać, że zrobiła się straszna chołota (tak +/- od 3-4 lat). Wcześniej było naprawdę zajebiście, ludzie też jacyś porządniejsi przyjeżdżali. A teraz pełno ćpunów, wszyscy na ulicach chodzą wężykiem, nachalni faceci zaczepiają. Straszna lipa się zrobiła.

Imprezy też trochę schodzą na psy, w tamtym roku wpuścili do Bajki moją kuzynkę z 2gim -,- Aż się boje myśleć ile gimby będzie w tym roku.

W innych miastach nie byłam nad morzem na dłuższy czas, więc nie mogę się wypowiedzieć. A Mielno znam jak własną kieszeÅ„ jeżdżąc tam na każde wakacje na 2tyg :P

A co myślicie o Sopocie? Nigdy tam nie byłam, a słyszałam, że fajnie :D

Premium

Fakt, w Mielnie jest teraz jedna wielka rozje*unda (mieszkam obok). Polecam Rewal :)

Właśnie byłam w Rewalu dwa razy i za drugim to myślałam, że pierwszy raz jestem bo dużo miejsc nie widziałam haha :p ogólnie fajne miejsce 

Dawać dziewczynki do Sopotu, wujek Kuba przygotuje pare suprise :V 
Åeba jest blisko mojego miasta rodzinnego (30 km), od zawsze było tam strrasznie tłoczno, strasznie dużo ludzi, aż za bardzo jak na tak małe miasteczko, no i daleko wszędzie.